oferta dla biznesu
Leadership in Action
Co?
cykliczne spotkania dla ludzi biznesu, którzy chcą świadomie zarządzać swoją karierą, swoimi zespołami oraz w pełni wykorzystywać swoje możliwości.
Kto?
Niezależnie czy zarządzasz firmą czy dużym zespołem czy też pracujesz na samodzielnym stanowisku bez hierarchicznego zwierzchnictwa nad grupą ludzi zapewne stawiasz sobie pytania o swoją efektywność. Przykładowe obszary zainteresowania to:
- wywieranie wpływu
- zmiana / resilience in change
- konflikt jako szansa
- rozwój własny i innych
Dlaczego nie?
...przyjrzeć się tym zagadnieniom w gronie osób, które mierzą się z podobnymi wyzwaniami? Przyjrzeć się w specyficzny sposób – nie tylko wymieniając doświadczenia w rozmowie, ale wspólnie działając z wykorzystaniem aktywnych metod morenowskich! Te metody uruchamiają spontaniczność i kreatywność, składniki „must have”, dla tych, którzy myślą długodystansowo o swojej liderskiej karierze. Jeśli chcesz wyjść poza rutynę, jeśli szukasz niestandardowych metod, to jest to opcja dla Ciebie! Oprócz ciekawych ludzi i inspirujących sytuacji masz szansę odkryć dla siebie inny poziom produktywności i integralności jako lider i jako człowiek.
Jak?
Konsekwentnie!
Cykl 10 spotkań 1 x w miesiącu:
czwartek 16:00 – 19:00
piątek 9:00 – 17:00 (1h przerwa na lunch)
sobota 9:00 – 13:00
łącznie 14 godz warsztatów.
Kalendarium:
Kwiecień 2014 – indywidualne spotkania rekrutacyjne
Maj 2014 – spotkanie wprowadzające
Czerwiec 2014 – I seminarium „Leadership in Action”
Lipiec – sierpień – przerwa wakacyjna
wrzesień 2014 - II seminarium „Leadership in Action”
Kontynuowane w kolejnych miesiącach w grupie o stałym składzie osób.
Grupa max 12 osób.
Inwestycja: 540 zł / sesja
Prowadzący:
Maria Kołodziejczyk
Artur Krupa
Maria
Pracuje jako konsultant, trener i coach dla biznesu od 1998 roku. Realizowała projekty z zakresu rozwoju ludzi w organizacjach przygotowując programy, prowadząc szkolenia dla zespołów (m.in. przywództwo, coaching, sztuka prezentacji, komunikacja, personal impact i inne). Prowadzi także coaching indywidualny. Certyfikowany konsultant kwestionariusza Work Style Analyser. Ukończyła szkolenie Leadership Development Intensive w Seattle. Posiada certyfikat asystenta psychodramy. Jest absolwentką Schumacher College - angielskiej uczelni, skupiającej niekonwencjonalne autorytety ze świata nauki. Ukonczyła wydz. Filozoficzny UJ (kierunek psychologia).
Klienci z ostatnich lat: Akamai, Aon Hewitt Associates, AmRest, BAT, Bayer, BP Polska, BZ WBK, CISCO, Citi Bank, Coca-Cola, EnerSys, Capgemini, DHL, IBM BTO, IBM Lab, ING BŚ, Inter IKEA, KBC Warta, Elektromontaż, Neapco, Netia, PKN Orlen, Prudential Polska, Mondial Assistance, Motor Centrum, Sas, Siemens, State Street, Telekomunikacja Polska S.A., Unilever Poland, Unilever Azja, Vabco, Vattenfall, Virtu.
Artur
Artur Krupa: asystent psychodramy, certyfikowany coach, (ACC, ECPC -Erickson Certified Professional Coach) psycholog, mgr zarządzania, trener i konsultant zarządzania (certyfikat wydany przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications.). Na codzień prowadzi zajęcia we Wszechnicy UJ, gdzie jest kierownikiem merytorycznym kompleksowych projektów szkoleniowych. Koncentruje się na aspektach motywacji do rozwoju, dynamiki grup i organizacji oraz wzrostu wykorzystania swoich możliwości w obszarach życia osobistego i zawodowego. Ma praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania organizacji różnych branż, a szczególnie telekomunikacyjnej, produkcji artykułów spożywczych, informatycznej.
Dysponuje wieloletnim doświadczeniem w pracy dla dużych firm o charakterze korporacji oraz w małych jednostkach organizacyjnych, w tym m.in.: IKEA, IGE+XAO, Lajkonik, MAN, Motorola, Puratos Polska, PZU, Raiffeisen Insurance, Sabre, State Street, Tauron s.a., Telekomunikacja Polska s.a., WARTA s.a.